miercuri, 6 mai 2009


Nu plange!
- "Anucai" Berbunschi -
Ieri am taiat vazduhul
In mii de bucatele
Ca tu, copila draga,
sa te hranesti cu ele!

Ieri am desfacut sticla
Vazduhului prea plin,
Ca tu, fetita draga,
Sa bei al ei pelin!

Tot ieri am plans la crucea
Prea vesnicului cer
Tot ieri am spus Adio
Prezentului stingher.

Tot ce-a ramas in viata
Sunt amintiri ce strang,
Ca tu, copila-mi dulce
Sa nu ma vezi ca plang!

Ieri am taiat vazduhul,
Azi dorm pentru vecii,
Maine urca-voi singur
Inspre vesnicii.


Si tot de maine fi-voi
O stea pe al meu cer,
Si tot de maine, scumpo,
Va-ncepe cumplit ger.

E frigul neputintei
De-a ma mai `ntoarce-acasa
E gerul mortii crude
Ce-mi striga la fereastra.

Dar numai plange…
Nu vreau sa-mi scald iubirea
In lacrimile-ti pure
Ce-mi sclada mantuirea!
- 11 FEBR 2009 -

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu