vineri, 20 martie 2009

am fost acolo


- in amintirea lui Doru Davidovici
-
Am fost Acolo sa blestem Pamantul
Care mi-a strivit calcaiele in verile insangerate de lacrimi.
Am fost Acolo sa aprind lumanarea vesniciei mele
Pe care am pierdut-o cand am indraznit sa sper la Infinit.

Am fost Acolo sa cutreier altarele veciei
Intr-o secunda in care secolele s-au spart intre ele,
Am fost Acolo sa-mi inchin taria
De a deslusi neintelesul vietii mele.

Am fost Acolo sa ating nemurirea
Si sa va arat ca implinirea se castiga prin lupta.. ca eternitatea isi sapa mormantul
In stancile cerului.

Am coborat de Acolo in bratele primei iubiri
Sa va aduc nemarginirea din ochii timpului,
Am ramas Acolo
Sa va arat ca Victoria
Se scrie intotdeauna cu V mare!
(22 aprielie 2008)

Un comentariu:

  1. Buna Monica!
    Numele meu este Dragos Dobre , reprezint Asociatia Aripi Romanesti si am dori stabilim o legatura cu tine.

    Noi ne-am implicat in organizarea unui eveniment comemorativ DORU DAVIDOVICI pe 20.04.2009 - 20 de ani de la ultima decolare si am dori sa discutam un parteneriat cu blog-ul tau pentru acest eveniment.

    Dragos,
    Asociatia Aripi Romanesti
    www.aripiromanesti.ro

    RăspundețiȘtergere