vineri, 20 martie 2009

Ruga de pilot


-in memoria lui dumitru Berbunschi-

Deschideti-mi portile cerului
Sa pot intra in nemurire!
Luminati-mi caile celeste
Pentru a putea vedea drumul spre vesnicie!

Imbracati-ma in alb,
Sa simt ca sunt ingerul ce pleaca de pe pamantul nerostirilor
Si urca in infinitul tacerilor de plumb
Sa castige batalia cu moartea!

Dati-mi ca talisman un pumn din tarana fierbinte
Ce am calcat-o cu talpile insangerate
In fiecare anotimp batatorit de remuscari!

Va voi aduce de Acolo o bucatica din Raiul ceresc,
Voi rupe pentru Voi o parte de nor si o parte de soare.
Iar de nu ma voi mai intoarce
Voi ruga stelele sa numai lipseasca niciodata
De pe cerul care m-a oprit la el!
Pentru ca … am fost prea rau pentru pamant
Sau prea bun pentru ceruri!
Nu stiu …
Dar lasati-ma doar … sa-mi implinesc fiinta!
Lasati-ma sa zbor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu