luni, 8 iunie 2009

Invingator


- in memoria lui Mihai Dobre Tone -

cu talpile pline

de noroiul Vietii

am plecat intre ingeri

ca sa-mi vad , scurt, pilotii!

colegi ce plecat-au sa vanda puterea,

sa spulbere greul , s-alunge durerea.


cu mainile pline de vechi cicatrici

de dureri si-amagiri, -dar in lume voinici-

m-am ridicat sa completez albumul ceresc

cu ultima poza : Pilotul lumesc!


cu ochii in lacrimi, privind spre pamant

'ntelegand ca nicicand un ultim cuvant

numai pot sa mai spun celor ce m-au primit

cu aplauze mii ... ci doar in mormant

sa ma vare mai pot ...

inchis-am pe veci cu Ei , legamant!


cu Ei , acei ingeri ce mult m-au iubit,

ca si pe Ei , pilotii de-argint

ce vandut-au puterea urmasilor lor

si platit-au cu viata a chinului dor!


legamant ce incepe si se-ncheie la fel ,

cu a mainii povara scriind pentru cer

semnand pe papirusul vremii tacut

pactul cu moartea. Blestemat legamant:


Mor pentru moartea ce viata mi-a dat

prin aripa CELUI care m-a creat,

in aripa celui ce m-a-nvatat sa zbor,

sa urc, sa-ndur, sa fiu invingator!


Pe aripa ce m-a purtat in cer

sa-nvat sa cer unui Destin stinger

dreptul sa urc sa-i vad pe Ei

sa ii salut, si sa ma-ntorc l-ai mei.


dar n-a mai fost nici Timp , nici Loc,

cineva s-a grabit sa ma-ngrop

in pamantul pe care mereu m-am intors

invingator sa ma ridic de jos!


si-am murit. Si traiesc in celestul altar

privindu-va cum ma jeliti amar!

nici multumiri nu auziti cand strig,

dar Voi ma stiti,

am invatat sa-nving!


e bine-acolo. Sunt cu-ai mei.

de-ai mei de pe pamant mi-e dor

dar pentru ca am fost invingator

traiesc si fara ei. Ii am pe Ei,

colegii ce m-au invatat sa urc, sa si cobor, dar si sa plang.


suntem uniti. Ca pe Pamant traim si-aici

mereu zburand.

Mai sus ca-aici nu mai exista nori.

traim pe nori, sub nori, cu nori !

mereu invingatori!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu